Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000005240

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00000xxxx / 0000052xx / 000005240.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7014-035-6 (brož.) : Kčs 29,00
MDT658.8
HZ-Osobní jménoTomek, Jan, 1932-
Názvové údajeZásady tvorby marketingové strategie / Jan Tomek
Varianta názvuNázev v tiráži: Marketing v podnikové strategii
Údaje o vydáníVyd. 2., V Institutu řízení 1.
Nakladatel.údajePraha : Institut řízení, 1991
Údaje fyz.popisu69 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.2000 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Žánr/formapříručky
ISBN-pom.údaje19981103
Sigla,sign.vlastn.OLA001 576.802 odepsáno
Počet exemplářů0
OdepsánoTitul již není ve fondu knihovny!!!