Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000044154

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00004xxxx / 0000441xx / 000044154.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.80-85603-45-4 (brož) : bc
080 65
080 658.6
Všeob.údaje zprac.Horovitz, Jacques
24510Jak získat zákazníka : Kvalita služeb
250 1. vyd
260 Praha : Management Press, 1994
Obecné poznámky134 s
Unifikovaný názevBibliogr. s. 133
6530 jakost kvalita podniky služby
655 7příručky
7650 La Qualité de Service
Sigla,sign.vlastn.OLA001 589.325
Předmět.hesla-řež.Podniky služby jakost
Předmět.hesla-řež.Služby jakost
EXE 1