Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000098460

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00009xxxx / 0000984xx / 000098460.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-214-1164-3 (váz) : bc
MDT658.8(437.1/.2)
Názvové údajeTransformační marketing : metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích České republiky : vědecká konference, Zlín 14.5.1998 : sborník přednášek
Nakladatel.údajeBrno : Vysoké učení technické, 1998
Údaje fyz.popisu152 s.
Všeobecná pozn.Rozmn.
Pozn.k vydavateliVydavatel: Fakulta managementu a ekonomiky
Pozn.o bibliogr.Bibliogr. na konci kapitol
Předm.-volně tvoř. marketing privatizované podniky transformační marketing
Žánr/formasborníky konferencí
VZ-Osobní jm.Bobák, Roman, 1947-
VZ-Osobní jm.Vráblík, Miroslav, 1942-
VZ-KorporaceVysoké učení technické v Brně. Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně
Sigla,sign.vlastn.OLA001 II 834.776
Předmět.heslaMarketing ČR podniky privatizované zavádění metodika sborníky z konferencí
Počet exemplářů1