Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000103080

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00010xxxx / 0001030xx / 000103080.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN0-256-13990-3 (váz) : bc
MDT658.8
HZ-Osobní jménoPerreault, William D.
Názvové údajeBasic Marketing : A Global-Managerial Approach / William D. Perreault
Údaje o vydání12th Ed
Nakladatel.údajeChicago : Richard D. Irwin, 1996
Údaje fyz.popisu26, 833 s., příl + 1 příl
Edice-jiná formaThe Irwin Series in Marketing
Všeobecná pozn.Bibliogr. s. 783-829
Předm.-volně tvoř. marketing
VZ-Osobní jm.McCarthy, E. Jerome (Edmund Jerome), 1928-
VZ-Edice-Unif.náz. The Irwin Series in Marketing
Sigla,sign.vlastn.OLA001 II 835.426
Předmět.heslaMarketing příručky
Počet exemplářů1