Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000103145

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00010xxxx / 0001031xx / 000103145.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN0-256-12576-7 (brož) : bc
MDT658.8
HZ-Osobní jménoBoyd, Harper W., junior
Názvové údajeMarketing Management : A Strategic Approach with a Global Orientation / Harper W. Boyd
Údaje o vydání2nd Ed
Nakladatel.údajeChicago : Irwin, 1995
Údaje fyz.popisu16, 555 s
Edice-jiná formaThe Irwin Series in Marketing
Všeobecná pozn.Bibliogr. na konci kapitol
Předm.-volně tvoř. manažerství marketing
VZ-Osobní jm.Larréché, Jean-Claude, 1947-
VZ-Osobní jm.Walker, Orville C., junior
VZ-Edice-Unif.náz. The Irwin Series in Marketing
Sigla,sign.vlastn.OLA001 II 835.455
Předmět.heslaMarketing řízení
Počet exemplářů1