Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000185275

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00018xxxx / 0001852xx / 000185275.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN(Brožováno) : Kčs 18,00
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8.012.1
HZ-Osobní jménoMorse, Stephen
Názvové údajeMarketingové řízení v praxi / Stephen Morse ; [z anglického originálu ... přeložil Adolf Baudyš]
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajePraha : SNTL, 1971 (Brno : Tisk 2)
Údaje fyz.popisu162 s. ; 21 cm
Edice-jiná formaŘada ekonomické literatury
Všeobecná pozn.Obálka: Vladislav Jacák
Všeobecná pozn.6200 výt.
ResuméPojednání o marketingovém zaopatření produktů si všímá výrobkové strategie, nutnosti systematického plánování, organizačních typů a struktury a odbytových operací. Autor do jeho stránek uložil své poznatky, jichž nabyl jako příslušník řídícího štábu Urwick Management Centre. Přináší dosti podrobné analytické rozvrhy zkoumané činnosti a používá přehledných sdělovacích způsobů.
Pozn.k uživ.urč.Určeno pracovníkům organizací zahraničního obchodu, pracovníkům ve všech výrobních a obchodních organizacích, ... pro pracovníky nadpodnikových orgánů a studující škol ekonomického směru
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témavýrobky
Žánr/formapříručky
VZ-Osobní jm.Baudyš, Adolf
OriginálPractical approach to marketing management
VZ-Edice-Unif.náz. Řada ekonomické literatury
Sigla,sign.vlastn.OLA001 464.434 částečně odepsáno
Počet exemplářů1