Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000429716

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00042xxxx / 0004297xx / 000429716.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7226-301-3 (v knize neuvedeno : brož.) 80-7226-292-9 : 157.00
MDT316.6
MDT658
MDT659
HZ-Osobní jménoForet, Miroslav, 1946-
Názvové údajeJak komunikovat se zákazníkem : co a jak chci sdělit, jakou cestou, příklady z českého prostředí / Miroslav Foret
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajePraha : Computer Press, 2000
Údaje fyz.popisu200 s. : obr.
Edice-jiná formaPraxe manažera
Edice-jiná formaBusiness books
Pozn.o bibliogr.Bibliografie na s. 195
Předm.-volně tvoř. zákazníci
Žánr/formapříručky
VZ-Edice-Unif.náz. Praxe manažera
VZ-Edice-Unif.náz. Business books (Computer Press)
ISBN-pom.údajeISBN přiděleno NA ISBN ČR
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-112.754
Předmět.heslaPodniky komunikace zákazníci
Počet exemplářů1