Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000549296

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00054xxxx / 0005492xx / 000549296.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.80-7083-530-3 (2. seš. ; brož.)
Číslo nár.bibliogr.80-7083-529-X (1. seš. ; brož.)
072 7658 Řízení a správa podniku
080 (075.8)
080 339.138
080 658.8
080 658.8
080 339.138
080 (075.8)
Všeob.údaje zprac.Dědková, Jaroslava, 1967-
24510Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková
250 Vyd. 2.
260 V Liberci : Technická univerzita, 2001
Obecné poznámky2 sv. (105, 115 s.) : il. ; 29 cm
4901 Studijní texty pro distanční studium
Unifikovaný názevNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu
504 Obsahuje bibliografii
65007marketing
65009Marketing
655 7učebnice vysokých škol
655 9Textbooks
Osobní jm.-primár.oHonzáková, Iveta, 1967-
Korpor.,akce-prim.oTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
PObecAntStudijní texty pro distanční studium
Sigla,sign.vlastn.OLA001 II 842.001 1-2
920 vkol000549297
EXE 2