Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000550937

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00055xxxx / 0005509xx / 000550937.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.80-7082-821-8 (brož.) : Kč 140,00
080 (075.8)
080 658.8
Všeob.údaje zprac.Tomek, Jan, 1932-
24510Základy strategického marketingu / Jan Tomek
250 2. vyd.
260 Plzeň : Západočeská univerzita, 2001
Obecné poznámky307 s. : il.
550 Vydavatel: Fakulta ekonomická
521 Pro studenty 4. a 5. ročníku FEK
65007marketingový management
655 7učebnice vysokých škol
Korpor.,akce-prim.oZápadočeská univerzita. Ekonomická fakulta
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-125.898
EXE 1