Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000580763

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00058xxxx / 0005807xx / 000580763.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-214-2099-5 (brož.)
MDT(048.3)
MDT659.1
HZ-Osobní jménoStaňková, Pavla, 1972-
Názvové údajeMetodika měření účinnosti reklamy = Measurement of efficiency of advertising : zkrácená verze / Pavla Staňková
Varianta názvuMeasurement of efficiency of advertising
Nakladatel.údajeBrno : Vysoké učení technické, 2002
Údaje fyz.popisu32 s. ; 21 cm
Edice-jiná formaVědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. sv. 118, 1213-4198
Všeobecná pozn.Obor: Řízení a ekonomika podniku
Pozn.k vydavateliVydavatel: Fakulta podnikatelská
Všeobecná pozn.České, anglické a německé resumé
Pozn.o disertaciDisertace
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témareklama a propagace
Žánr/formateze
VZ-KorporaceVysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
VZ-Edice-Unif.náz. Vědecké spisy (Vysoké učení technické v Brně). PhD Thesis
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-129.672
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.cz-ms