Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000611848

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00061xxxx / 0006118xx / 000611848.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7226-663-2 (brož.) : Kč 164,00
Kód jazykacze eng
MDT(035)
MDT06.01/.09
MDT17.024.4
MDT658.8.01
MDT658.89.01
HZ-Osobní jménoFoster, Timothy R. V. (Timothy Richard Vernon), 1938-
Názvové údajeJak získat a udržet zákazníka / Timothy R.V. Foster ; [překlad Vilém Jungmann]
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajePraha : Computer Press, 2002
Údaje fyz.popisuxii, 117 s. : tab. ; 23 cm
Edice-jiná formaPraxe manažera
Všeobecná pozn.Přeloženo z angličtiny
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témaimage organizace
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-Věc.témaobchodní úspěch
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky
Žánr/formapříručky
VZ-Osobní jm.Jungmann, Vilém
OriginálCustomer care how to be better at--
VZ-Edice-Unif.náz. Praxe manažera
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-133.649
Počet exemplářů1