Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000637510

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00063xxxx / 0006375xx / 000637510.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-86286-75-4 (Univerzita Karlova ; brož.)
ISBN80-86288-70-6 (Národohospodářský ústav AV ČR)
Kód jazykaeng cze
MDT(048.8)
MDT654.191
MDT659.1:654.197
HZ-Osobní jménoKadlec, Tomáš, 1980-
Názvové údajeOptimal timing of TV commercials: symmetrical model / Tomáš Kadlec
Nakladatel.údajePrague : CERGE-EI, 2002
Údaje fyz.popisu27 s. : il. ; 21 cm
Edice-jiná formaWorking paper series ; 195, 1211-3298
Pozn.k vydavateliVydavatelé: Charles University. Center for Economic Research and Graduate Education; Academy of Sciences of the Czech Republic. Economics Institute
Všeobecná pozn.České resumé
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.tématelevizní reklama
Předm.-Věc.tématelevizní stanice
Žánr/formastudie
VZ-KorporaceNárodohospodářský ústav (Akademie věd ČR)
VZ-KorporaceUniverzita Karlova. Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium
VZ-Edice-Unif.náz. Working paper series
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-137.468
Počet exemplářů1