Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000645952

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00064xxxx / 0006459xx / 000645952.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-86717-10-0 (brož.)
Kód jazykacze eng
MDT(075)
MDT658.01
MDT658.56.01
MDT658.89.01
Názvové údajeJak lépe rozumět svým zákazníkům / [David Barnes ... et al.]
Nakladatel.údajePraha : OUČR, 2003
Údaje fyz.popisu95 s. ; 30 cm
Edice-jiná formaŘízení vztahů se zákazníky a kvality ; kn. 1
Všeobecná pozn.Překlad z angličtiny
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témamanagement jakosti
Předm.-Věc.témapodnikový management
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky
Žánr/formaučebnice
VZ-Osobní jm.Barnes, David
VZ-Edice-Unif.náz. Řízení vztahů se zákazníky a kvality
Sigla,sign.vlastn.OLA001 II 845.139
Nakladatel-aut.f.Open University v České republice
Fakturace seriály1