Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000650027

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00065xxxx / 0006500xx / 000650027.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7042-830-9 (brož.) : Kč 200,00
Kód geogr.oblastie-xr--- e-xr-mo
MDT(043.3)
MDT(437.326)
MDT332.055.2
MDT339.138
MDT658.8
MDT711.1
HZ-Osobní jménoRumpel, Petr, 1964-
Názvové údajeTeritoriální marketing jako koncept územního rozvoje / Petr Rumpel
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeOstrava : Ostravská univerzita, 2002
Údaje fyz.popisu178 s. ; 24 cm
Edice-jiná formaSpisy prací Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity ; 145/2002
Všeobecná pozn.200 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témaregionální geografie Česko
Předm.-Věc.témaregionální rozvoj
Předm.-Věc.témasocioekonomická geografie Česko
Předm.-Věc.témaúzemní rozvoj
Žánr/formadisertace
Předm.-Geograf.jm.Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-)
VZ-KorporaceOstravská univerzita. Přírodovědecká fakulta
VZ-Edice-Unif.náz. Spisy prací Přírodovědecké fakulty Ostravské univerzity
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-139.036
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-mo