Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000710427

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00071xxxx / 0007104xx / 000710427.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7083-749-7 (brož.)
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT(075.8)
MDT339.138
MDT658.8
HZ-Osobní jménoDědková, Jaroslava, 1967-
Názvové údajeZáklady marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková
Údaje o vydáníVyd. 2.
Nakladatel.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2003
Údaje fyz.popisu157 s. ; 21 cm
Pozn.k vydavateliNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro studenty HF
Předm.-Věc.témamarketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-Osobní jm.Honzáková, Iveta, 1967-
VZ-KorporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-146.286
Počet exemplářů1