Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000711037

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00071xxxx / 0007110xx / 000711037.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-245-0587-8 (brož.)
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT(075.8)
MDT658.8
Názvové údajeZáklady marketingu / [Jana Boučková ... [et al.]
Údaje o vydáníVyd. 2.
Nakladatel.údajePraha : Oeconomica, 2003
Údaje fyz.popisu220 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.1000 výt.
Pozn.k vydavateliNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro bakalářské studium na VŠE Praha
Předm.-Věc.témamarketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-Osobní jm.Boučková, Jana
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
ISBN-pom.údaje9788024505879 2. vyd. 20031204
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-146.515
Počet exemplářů1