Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000711941

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00071xxxx / 0007119xx / 000711941.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7194-583-8 (brož.) : Kč 227,00
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT(075.8)
MDT658.8
HZ-Osobní jménoVaculík, Josef, 1938-2013
Názvové údajeZáklady marketingu / Josef Vaculík
Údaje o vydáníVyd. 2., dopl. a opr.
Nakladatel.údajePardubice : Univerzita Pardubice, 2003
Údaje fyz.popisu273 s. : il. ; 30 cm
Všeobecná pozn.300 výt.
Pozn.k vydavateliNad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní, Ústav ekonomie
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témamarketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-KorporaceUniverzita Pardubice. Ústav ekonomie
ISBN-pom.údaje2., dopl. a opr. vyd. 20040116
Sigla,sign.vlastn.OLA001 II 847.004
Počet exemplářů1