Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000715768

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00071xxxx / 0007157xx / 000715768.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7226-888-0 (brož.) 80-722-6888-0 : Kč 197,00
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT(035)
MDT(075.8)
MDT339.138
MDT658.8
HZ-Osobní jménoForet, Miroslav, 1946-
Názvové údajeMarketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeBrno : Computer Press, 2003
Údaje fyz.popisuvii, 199 s. : il. ; 23 cm
Edice-jiná formaPraxe manažera
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a rejstřík
Předm.-Věc.témamarketing
Žánr/formapříručky
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-Osobní jm.Procházka, Petr
VZ-Osobní jm.Urbánek, Tomáš, 1972-
VZ-Edice-Unif.náz. Praxe manažera
ISBN-pom.údajeISBN 80-722-6888-0 9788072268887 1. vyd. Chybné ISBN uvedeno v tiráži 20040322
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-147.785
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-jm