Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000715925

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00071xxxx / 0007159xx / 000715925.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7041-929-6 (brož.)
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT(075.8)
MDT332.146
MDT658.8:339.564
HZ-Osobní jménoLacina, Karel, 1943-
Názvové údajeRegionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeHradec Králové : Gaudeamus, 2003
Údaje fyz.popisu136 s. ; 21 cm
Všeobecná pozn.300 výt.
Pozn.k vydavateliNad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, Katedra ekonomie a managementu
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témamezinárodní marketing
Předm.-Věc.témateritoriální marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-Osobní jm.Kala, Tomáš, 1946-
VZ-KorporaceUniverzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu
ISBN-pom.údaje1. vyd. 20040226
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-147.835
Počet exemplářů1