Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000726930

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00072xxxx / 0007269xx / 000726930.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-245-0675-0 (brož.)
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT(075.8)
MDT658.8:316.77
HZ-Osobní jménoHesková, Marie, 1948-
Názvové údajeMarketingová komunikace a případové studie / Marie Hesková a kolektiv
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajePraha : Oeconomica, 2004
Údaje fyz.popisu127, 28 s. ; 30 cm
Všeobecná pozn.300 výt.
Pozn.k vydavateliNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu Jindřichův Hradec
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro bakalářské a inženýrské studium
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta managementu
ISBN-pom.údaje9788024506753 1. vyd. 20040510
Sigla,sign.vlastn.OLA001 II 847.865
Počet exemplářů1