Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000731128

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00073xxxx / 0007311xx / 000731128.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7042-957-7 (brož.)
Kód předm.kateg.332 Regionální ekonomie, regionální ekonomika
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT(07)
MDT332.055.2
MDT339.138
MDT658.8
HZ-Osobní jménoRumpel, Petr, 1964-
Názvové údajeTeritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeOstrava : Ostravská univerzita, 2003
Údaje fyz.popisu57 s. ; 30 cm
Edice-jiná formaSystém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
Všeobecná pozn.50 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro distanční kurz: Lokální a regionální rozvoj
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témamístní rozvoj
Předm.-Věc.témaregionální rozvoj
Žánr/formaučební texty
VZ-Edice-Unif.náz. Systém celoživotního vzdělávání Moravskoslezska
Sigla,sign.vlastn.OLA001 II 847.969
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-mo