Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000752706

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00075xxxx / 0007527xx / 000752706.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-245-0778-1 (brož.) : Kč 99,00
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT366.1
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoBártová, Hilda
Názvové údajeChování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka
Údaje o vydáníVyd. 2., přeprac.
Nakladatel.údajePraha : Oeconomica, 2004
Údaje fyz.popisu243 s. : il. ; 30 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta podnikohospodářská
Všeobecná pozn.400 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
Předm.-Věc.témaspotřebitelské chování
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-Osobní jm.Bárta, Vladimír, 1933-
VZ-Osobní jm.Koudelka, Jan
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Sigla,sign.vlastn.OLA001 II 849.373
Počet exemplářů1