Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000755255

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00075xxxx / 0007552xx / 000755255.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7028-226-6 (brož.)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.005 Management. Řízení
MDT005.962.13:005.332.1
MDT005.346
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoMarinič, Pavel, 1955-
Názvové údajeTvorba hodnoty v zákaznickém managementu / Pavel Marinič
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeBrno : Moravské zemské muzeum, 2004
Údaje fyz.popisu144 s. : il. ; 22 cm
Všeobecná pozn.Vydalo Moravské zemské muzeum pro firmu Dolin
Všeobecná pozn.Na tit. l. uvedeno též: Vysoká škola ekonomická v Praze
Všeobecná pozn.Pub. vychází jako součást řešení grantu GAČR 402/04/1313
Všeobecná pozn.500 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témaměření výkonnosti
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky
Předm.-angl.performance measurement
Předm.-angl.customer relationship management
Žánr/formastudie
Žánr/formastudies
VZ-KorporaceDolin (firma)
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze
ISBN-pom.údaje1. vyd. 20040913
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-155.695
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-jm