Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000760725

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00076xxxx / 0007607xx / 000760725.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-86754-31-6 (brož.) : Kč 350,00
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT005.346
MDT658.8:005
MDT658
MDT658.8:316.77
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoKašík, Milan, 1948-
Názvové údajePodnikový marketing : (jak získat a udržet zákazníka) / Milan Kašík, Karel Havlíček
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajePraha : Eupress, 2004
Údaje fyz.popisu193 s. : il. ; 30 cm
Edice-jiná formaUčební texty / Vysoká škola finanční a správní; 32
Pozn.k vydavateliVydavatel: Vysoká škola finanční a správní
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-Věc.témapodnikový management
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-Osobní jm.Havlíček, Karel, 1969-
VZ-KorporaceVysoká škola finanční a správní
VZ-Edice-KorporaceVysoká škola finanční a správní. Učební texty
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-000.075
Počet exemplářů1