Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000761080

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00076xxxx / 0007610xx / 000761080.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7179-887-8 (brož.)
Kód geogr.oblastie-xr---
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658
MDT658.8
MDT(437.3)
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoTomek, Gustav, 1935-2017
Názvové údajeStřety marketingu : uplatnění principu marketingu ve firemní praxi / Gustav Tomek, Věra Vávrová
Varianta názvuUplatnění principu marketingu ve firemní praxi
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeV Praze : C.H. Beck, 2004
Údaje fyz.popisuxvii, 216 s. : il. ; 24 cm
Edice-jiná formaC.H. Beck pro praxi
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Předm.-Věc.témapodnikový management Česko
Předm.-Věc.témamarketing Česko
Předm.-angl.industrial management Czechia
Předm.-angl.marketing Czechia
Žánr/formastudie
Žánr/formastudies
VZ-Osobní jm.Vávrová, Věra, 1955-
VZ-Edice-Unif.náz. C.H. Beck pro praxi
ISBN-pom.údaje9788071798873 1. vyd. 20041216
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-158.942
Počet exemplářů1