Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000762918

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00076xxxx / 0007629xx / 000762918.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-245-0761-7 (brož.) : Kč 123,00
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoMalý, Václav
Názvové údajeMarketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý
Varianta názvuMarketingový výzkum - Teorie a praxe
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajePraha : Oeconomica, 2004
Údaje fyz.popisu181 s. : il. ; 30 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
Všeobecná pozn.150 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Předm.-angl.marketing research
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
ISBN-pom.údaje9788024507613 1. vyd. 20050121
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-000.445
Počet exemplářů1