Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000763776

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00076xxxx / 0007637xx / 000763776.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-248-0780-7 (brož.)
Kód předm.kateg.339 Obchod
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT339.138
MDT658.62
MDT658.8:316.77
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoVelčovská, Šárka, 1971-
Názvové údajeMarketingové pojetí výrobku a komunikace : sylaby / Šárka Velčovská, Milada Marhounová
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeOstrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2005
Údaje fyz.popisu44 s. ; 30 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta. Katedra marketingu a obchodu.
Všeobecná pozn.50 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro posluchače 4. ročníku Ekonomické fakulty
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témavýrobky
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-Osobní jm.Marhounová, Milada, 1948-
VZ-KorporaceVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Katedra marketingu a obchodu
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-000.529
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-mo