Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000763818

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00076xxxx / 0007638xx / 000763818.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7083-918-X (brož.) : Kč 120,00
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.21
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoŠvandová, Zuzana, 1961-
Názvové údajeÚvod do marketingové strategie / Zuzana Švandová
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2005
Údaje fyz.popisu98 s. ; 30 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Technická univerzita v Liberci. Hospodářská fakulta. Katedra marketingu
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témastrategický marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-KorporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-000.538
Počet exemplářů1