Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000764192

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00076xxxx / 0007641xx / 000764192.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-247-0921-X (váz.)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8:005
MDT330.341.1
MDT159.954/.955
MDT(035)
HZ-Osobní jménoKotler, Philip, 1931-
Názvové údajeInovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý]
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajePraha : Grada, 2005
Údaje fyz.popisu199 s. : il. ; 25 cm
Všeobecná pozn.Přeloženo z angličtiny
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-Věc.témainovace
Předm.-Věc.tématvůrčí myšlení
Předm.-angl.marketing management
Předm.-angl.innovations
Předm.-angl.creative thinking
Žánr/formapříručky
Žánr/formahandbooks, manuals, etc.
VZ-Osobní jm.Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967-
OriginálLateral marketing - new techniques for finding breaktrough ideas
ISBN-pom.údaje9788024709215 1. vyd. 20050120
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-160.612
Počet exemplářů1