Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000765384

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00076xxxx / 0007653xx / 000765384.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-248-0373-9 (kroužková vazba) : neprodejné
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoKozel, Roman, 1974-
Názvové údajeMarketingový výzkum : průvodce studiem / Roman Kozel, Petr Baránek
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeOstrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Regionální centrum celoživotního vzdělávání, 2003
Údaje fyz.popisu37 s. ; 22 cm + 1 CD-ROM
Všeobecná pozn.60 výt.
Všeobecná pozn.CD-ROM je poškozený, nelze spustit
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Žánr/formaučebnice vysokých škol
VZ-Osobní jm.Baránek, Petr, 1974-
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-161.018
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-mo
ICO Y