Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000768749

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00076xxxx / 0007687xx / 000768749.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-247-0514-1 (brož.)
Kód předm.kateg.005 Management. Řízení
MDT658.89.01
MDT(035)
HZ-Osobní jménoSpáčil, Aleš, 1966-
Názvové údajePéče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti / Aleš Spáčil
Nakladatel.údajePraha : Grada, c2003
Údaje fyz.popisu116 s. ; 21 cm
Edice-jiná formaPoradce pro praxi
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky
Žánr/formapříručky
VZ-Edice-Unif.náz. Poradce pro praxi
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-162.531
Nakladatel-aut.f.Grada Publishing
Počet exemplářů1