Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000776827

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00077xxxx / 0007768xx / 000776827.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7040-719-0 (brož.)
Kód předm.kateg.339 Obchod
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT339.138
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoHesková, Marie, 1948-
Názvové údajeZáklady marketingu : teorie, řešené příklady a grafická podpora : studijní pomůcka vhodná pro distanční formy studia / Marie Hesková a kol.
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeV Českých Budějovicích : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, 2004
Údaje fyz.popisu94 s. : il. ; 30 cm + 1 CD-ROM
Všeobecná pozn.Anglicko-český terminologický a výkladový slovník
Všeobecná pozn.150 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Předm.-Věc.témamarketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-001.943
Počet exemplářů1