Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000779134

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00077xxxx / 0007791xx / 000779134.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-248-0934-6 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.626
MDT005:658.626
MDT658.8:005
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoVelčovská, Šárka, 1971-
Názvové údajeMarketingové pojetí značky / Šárka Velčovská, Milada Marhounová
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeOstrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005
Údaje fyz.popisu48 s. : il. ; 29 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
Všeobecná pozn.300 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro posluchače 4. roč. EkF
Předm.-Věc.témaobchodní značky
Předm.-Věc.témařízení značky
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-angl.brand name products
Předm.-angl.brand management
Předm.-angl.marketing management
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Marhounová, Milada, 1948-
VZ-KorporaceVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje1. vyd. 20051222
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-002.217
Nakladatel-aut.f.Vysoká škola báňská - Technická univerzita
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-mo