Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000782672

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00078xxxx / 0007826xx / 000782672.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7194-812-8 (1. díl ; brož.) : Kč 138,00
ISBN80-7194-821-7 (2. díl ; brož.) : Kč 143,00
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT339.138
MDT(075.8)
Názvové údajeMarketing : pro kombinovanou formu studia / Josef Vaculík ... [et al.]
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajePardubice : Univerzita Pardubice, 2005
Údaje fyz.popisu2 sv. (108, 113 s.) : il. ; 30 cm
Všeobecná pozn.300 výt.
Všeobecná pozn.Autoři 2. dílu: Josef Vaculík, Aleš Berka, Michal Kuběnka
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro posluchače kombinovaného studia Fakulty ekonomicko-správní
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Vaculík, Josef, 1938-2013
VZ-Osobní jm.Berka, Aleš, 1981-
VZ-Osobní jm.Kuběnka, Michal, 1979-
VZ-KorporaceUniverzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje1. vyd. 20060118
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-002.481 Sv. 1-2 v
Počet exemplářů2