Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000784861

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00078xxxx / 0007848xx / 000784861.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-251-0790-6 (brož.) : Kč 197,00
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075)
HZ-Osobní jménoForet, Miroslav, 1946-
Názvové údajeMarketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek
Varianta názvuMarketing - základy a principy
Údaje o vydáníVyd. 2.
Nakladatel.údajeBrno : Computer Press, 2005
Údaje fyz.popisuvi, 149 s. : il. ; 23 cm
Edice-jiná formaPraxe manažera
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a rejstřík
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro marketingové manažery a studenty podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice
Žánr/formatextbooks
VZ-Osobní jm.Procházka, Petr K., 1960-
VZ-Osobní jm.Urbánek, Tomáš, 1950-
VZ-Edice-Unif.náz. Praxe manažera (Computer Press)
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788025107904 2. vyd. 20060216
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-168.685
Počet exemplářů1 1
Vydáno sev.Mor.e-xr-jm