Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000785585

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00078xxxx / 0007855xx / 000785585.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-239-4294-8 (brož.)
Kód geogr.oblastie-xr---
Kód předm.kateg.366 Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
MDT366.5
MDT(437.3)
MDT(035)
MDT(094.5)
HZ-Osobní jménoPelikán, Tomáš
Názvové údajePoskytovatel služby a spotřebitel : [jak předcházet konfliktům a urovnávat spory] / Tomáš Pelikán, Kateřina Bohůnková
Varianta názvuJak předcházet konfliktům a urovnávat spory
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajePraha : Spotřebitel, 2006
Údaje fyz.popisu207 s. : il. ; 21 cm
Edice-jiná formaPodnikatelé a spotřebitelé
Všeobecná pozn.Vydáno za podpory Ministerstva průmyslu a obchodu
Všeobecná pozn.Přehled souvisejících zákonů
Předm.-Věc.témaochrana spotřebitele Česko
Předm.-angl.consumer protection Czechia
Žánr/formapříručky
Žánr/formaprávní předpisy
Žánr/formahandbooks and manuals
Žánr/formalegal regulations
VZ-Osobní jm.Bohůnková, Kateřina
VZ-KorporaceČesko. Ministerstvo průmyslu a obchodu
VZ-Edice-Unif.náz. Podnikatelé a spotřebitelé
ISBN-pom.údaje9788023942941 1. vyd. 20060227
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-168.921
Počet exemplářů1