Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000786707

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00078xxxx / 0007867xx / 000786707.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7231-027-5 (brož.) : Kč 50,00
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoOndráčková, Jana
Názvové údajeMarketingový výzkum / Jana Ondračková [i.e. Ondráčková]
Nakladatel.údajeBrno : Univerzita obrany, 2005
Údaje fyz.popisu70 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Správné příjmení autorky uvedeno na obálce
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, Katedra ekonomie
Všeobecná pozn.80 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Předm.-angl.marketing research
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceUniverzita obrany. Katedra ekonomie
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20060510
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-169.345
Fakturace seriály1
Vydáno sev.Mor.e-xr-jm