Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000789550

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00078xxxx / 0007895xx / 000789550.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.80-7318-380-3 (brož.)
072 7658 Řízení a správa podniku
072 737.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
080 658.8:005.52
080 (075.8)
Všeob.údaje zprac.Chovancová, Miloslava, 1952-
24510Marketing II / Miloslava Chovancová, Michal Pilík, Michaela Podaná
250 Vyd. 1.
260 Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
Obecné poznámky255 s. : il. ; 30 cm
Unifikovaný název200 výt.
Unifikovaný názevNad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
504 Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
65007marketingový výzkum
65009marketing research
655 7učebnice vysokých škol
655 9textbooks (higher)
Osobní jm.-primár.oPilík, Michal, 1978-
Osobní jm.-primár.oPodaná, Michaela, 1978-
Korpor.,akce-prim.oUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN9788073183806 1. vyd. 20060425
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-002.986
EXE 1
Vydáno sev.Mor.e-xr-zl