Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000789550

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00078xxxx / 0007895xx / 000789550.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7318-380-3 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoChovancová, Miloslava, 1952-
Názvové údajeMarketing II / Miloslava Chovancová, Michal Pilík, Michaela Podaná
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
Údaje fyz.popisu255 s. : il. ; 30 cm
Všeobecná pozn.200 výt.
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Předm.-angl.marketing research
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Pilík, Michal, 1978-
VZ-Osobní jm.Podaná, Michaela, 1978-
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788073183806 1. vyd. 20060425
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-002.986
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-zl