Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000790910

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00079xxxx / 0007909xx / 000790910.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

obálka/obal
Číslo nár.bibliogr.80-7364-011-2 (brož.) : Kč 245,00
0411 cze pol
072 732 Politika
080 32.019.5:659.1
080 32.019.51
080 32
080 (048.8)
080 (082)
Všeob.údaje zprac.Jabłoński, Andrzej
24510Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček]
250 Vyd. 1.
260 Brno : Barrister & Principal, 2006
Obecné poznámky203 s. : il. ; 23 cm
4901 Studium
504 Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
65007politický marketing
65007politická kampaň
65007politika
65009political marketing
65009political campaigns
65009politics
655 7studie
655 7sborníky
655 9studies
655 9miscellanea
7650 Marketing polityczny w teorii i praktyce
PObecAntStudium (Barrister & Principal)
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN9788073640118 1. vyd. 20060418
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-170.646
EXE 1