Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000790910

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00079xxxx / 0007909xx / 000790910.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

obálka/obal
ISBN80-7364-011-2 (brož.) : Kč 245,00
Kód jazykacze pol
Kód předm.kateg.32 Politika
MDT32.019.5:659.1
MDT32.019.51
MDT32
MDT(048.8)
MDT(082)
HZ-Osobní jménoJabłoński, Andrzej
Názvové údajePolitický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček]
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeBrno : Barrister & Principal, 2006
Údaje fyz.popisu203 s. : il. ; 23 cm
Edice-jiná formaStudium
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témapolitický marketing
Předm.-Věc.témapolitická kampaň
Předm.-Věc.témapolitika
Předm.-angl.political marketing
Předm.-angl.political campaigns
Předm.-angl.politics
Žánr/formastudie
Žánr/formasborníky
Žánr/formastudies
Žánr/formamiscellanea
OriginálMarketing polityczny w teorii i praktyce
VZ-Edice-Unif.náz. Studium (Barrister & Principal)
ISBN-pom.údaje9788073640118 1. vyd. 20060418
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-170.646
Fakturace seriály1