Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000790957

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00079xxxx / 0007909xx / 000790957.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7044-711-7 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoLarionova, Liudmila
Názvové údajeÚvod do marketingu / Liudmila Larionová
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeÚstí nad Labem : Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2005
Údaje fyz.popisu144 s. : il. ; 30 cm
Edice-jiná formaSkripta
Všeobecná pozn.Na obálce nad názvem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta
Všeobecná pozn.100 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.o jazykuRuský text
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceUniverzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Pedagogická fakulta
VZ-Edice-KorporaceUniverzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Skripta
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788070447116 1. vyd. 20060330
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-003.090
Počet exemplářů1