Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000793964

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00079xxxx / 0007939xx / 000793964.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.80-245-0995-4 (brož.)
0411 cze slo
072 7658 Řízení a správa podniku
072 737.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
080 658.8:316.77
080 658.849.2
080 (075.8)
Všeob.údaje zprac.Hesková, Marie, 1948-
24510Marketingová komunikace a přímý marketing / Marie Hesková a kolektiv
250 Vyd. 1.
260 Jindřichův Hradec : Oeconomica, 2005
Obecné poznámky[6], 174 s. : il. ; 30 cm
Unifikovaný název300 výt.
Unifikovaný názevČást. přeloženo ze slovenštiny
Unifikovaný názevAnglicko-český terminologický slovník
Unifikovaný názevNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu Jindřichův Hradec
504 Obsahuje bibliografie
5218 Určeno pro inženýrské studium
550 Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
65007marketingová komunikace
65007přímý marketing
65009communication in marketing
65009direct marketing
655 7učebnice vysokých škol
655 9textbooks (higher)
Korpor.,akce-prim.oVysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta managementu
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN9788024509952 1. vyd. 20060503
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-003.452
EXE 1