Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000793964

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00079xxxx / 0007939xx / 000793964.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-245-0995-4 (brož.)
Kód jazykacze slo
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:316.77
MDT658.849.2
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoHesková, Marie, 1948-
Názvové údajeMarketingová komunikace a přímý marketing / Marie Hesková a kolektiv
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeJindřichův Hradec : Oeconomica, 2005
Údaje fyz.popisu[6], 174 s. : il. ; 30 cm
Všeobecná pozn.300 výt.
Všeobecná pozn.Část. přeloženo ze slovenštiny
Všeobecná pozn.Anglicko-český terminologický slovník
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta managementu Jindřichův Hradec
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro inženýrské studium
Pozn.k vydavateliVydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Předm.-Věc.témapřímý marketing
Předm.-angl.communication in marketing
Předm.-angl.direct marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta managementu
ISBN-pom.údaje9788024509952 1. vyd. 20060503
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-003.452
Fakturace seriály1