Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000795501

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00079xxxx / 0007955xx / 000795501.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-903726-0-0 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.849.2
MDT659.1
MDT(035)
HZ-Osobní jménoVáňa, Petr, 1951-
Názvové údajeJak získávat nové zákazníky. I., Direct marketing v teorii a praxi / Petr Váňa
Varianta názvuDirect marketing v teorii a praxi
Údaje o vydáníVyd. 2., upr.
Nakladatel.údajePraha : Omega, 2006
Údaje fyz.popisu128 s. : il. ; 21 cm
Předm.-Věc.témapřímý marketing
Předm.-Věc.témareklama a propagace
Předm.-angl.direct marketing
Předm.-angl.advertising
Žánr/formapříručky
Žánr/formahandbooks and manuals
ISBN-pom.údajeSBN80-903726-0-0 9788090372603 2., upr. vyd. Chybné ISBN uvedeno na zadní straně obálky v čárovém kódu 20060719
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-172.460/ 1
Počet exemplářů1