Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000795502

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00079xxxx / 0007955xx / 000795502.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-903726-1-9 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.849.2
MDT(035)
HZ-Osobní jménoVáňa, Petr, 1951-
Názvové údajeJak získávat nové zákazníky. II., Kdy a jak využít přímou reklamu / Petr Váňa
Varianta názvuKdy a jak využít přímou reklamu
Údaje o vydáníVyd. 2., upr.
Nakladatel.údajePraha : Omega, 2006
Údaje fyz.popisu131 s. : il. ; 21 cm
Předm.-Věc.témapřímý marketing
Předm.-angl.direct marketing
Žánr/formapříručky
Žánr/formahandbooks and manuals
ISBN-pom.údajeISBN80-903726-1-9 9788090372610 2., upr. vyd. Chybné ISBN uvedeno na zadní straně obálky v čárovém kódu 20060719
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-172.460/ 2
Počet exemplářů1