Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000796095

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00079xxxx / 0007960xx / 000796095.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7318-401-X (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.21
MDT658.8:005
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoGlogar, Alois, 1932-2018
Názvové údajeMarketingové plánování, controlling a audit / Alois Glogar a kolektiv
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
Údaje fyz.popisu146 s. ; 30 cm
Všeobecná pozn.200 výt.
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témastrategický marketing
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-Věc.témamarketingový audit
Předm.-angl.strategic marketing
Předm.-angl.marketing management
Předm.-angl.marketing audits
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788073184018 1. vyd. 20060712
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-003.671
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-zl