Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000810234

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00081xxxx / 0008102xx / 000810234.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7355-067-9 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.21
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoKaňovská, Lucie, 1979-
Názvové údajeStrategický marketing / Lucie Kaňovská, Iveta Šimberová, Eva Tomášková
Údaje o vydáníVyd. 3., dopl.
Nakladatel.údajeBrno : Zdeněk Novotný, 2006, c2004
Údaje fyz.popisu70 s. ; 21 cm
Edice-jiná formaStudijní text pro studium BA Hons
Všeobecná pozn.65 výt.
Všeobecná pozn.Nad názvem: Fakulta podnikatelská VUT v Brně, Nottingham Business School the Nottingham Trent University
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a rejstřík
Předm.-Věc.témastrategický marketing
Předm.-angl.strategic marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Šimberová, Iveta, 1963-
VZ-Osobní jm.Tomášková, Eva, 1978-
VZ-KorporaceVysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
VZ-KorporaceNottingham Business School
VZ-Edice-Unif.náz. Studijní text pro studium BA Hons
ISBN-pom.údaje3., dopl. vyd. 20061122
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-177.205
Fakturace seriály1
Vydáno sev.Mor.e-xr-jm
Elektron.přístupobsah dokumentu