Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000811762

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00081xxxx / 0008117xx / 000811762.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-7318-452-4 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.849.2
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoPilík, Michal, 1978-
Názvové údajeBusiness-to-business marketing / Michal Pilík
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006
Údaje fyz.popisu126 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Všeobecná pozn.70 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témaprůmyslový marketing
Předm.-angl.industrial marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
ISBN-pom.údaje9788073184520 1. vyd. 20061212
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-177.961
Fakturace seriály1
Vydáno sev.Mor.e-xr-zl
Elektron.přístupobsah dokumentu