Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000814802

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00081xxxx / 0008148xx / 000814802.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-247-1903-0 (brož.)
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT659.4
MDT316.772.4
MDT316.65
MDT(035)
HZ-Osobní jménoFtorek, Jozef, 1973-
Názvové údajePublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajePraha : Grada, 2007
Údaje fyz.popisu165 s. : il., faksim. ; 25 cm
Edice-jiná formaManažer. Komunikace
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témapublic relations
Předm.-Věc.témamediální komunikace
Předm.-Věc.témaveřejné mínění
Předm.-angl.public relations
Předm.-angl.communication in mass media
Předm.-angl.public opinion
Žánr/formapříručky
Žánr/formahandbooks and manuals
VZ-Edice-Unif.náz. Manažer. Komunikace
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788024719030 1. vyd. 20090416
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-179.125
Počet exemplářů2
Elektron.přístupobsah dokumentu