Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000816687

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00081xxxx / 0008166xx / 000816687.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-86342-63-8 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT005.21
MDT005.332.4
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoBartes, František, 1955-
Názvové údajeHodnotový management a marketing malých a středních firem. III., Strategie a taktika konkurenčního boje / František Bartes
Varianta názvuStrategie a taktika konkurenčního boje
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeBrno : Sting, 2006
Údaje fyz.popisu30 s. : il. ; 30 cm
Všeobecná pozn.Projekt CZ.04.1.03/4.1.11.1/2604 Krajské vzdělávací centrum pro podnikatele
Všeobecná pozn.60 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Studijní opora pro kombinovanou formu
Pozn.k vydavateliVydavatel: Obchodní a hospodářská komora Brno a Akademie Sting v Brně
Předm.-Věc.témastrategický management
Předm.-Věc.témakonkurenceschopnost
Předm.-angl.strategic planning
Předm.-angl.competitiveness
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceObchodní a hospodářská komora Brno
VZ-KorporaceAkademie Sting
ISBN-pom.údaje1. vyd. 20070201
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-004.080/ 3
Fakturace seriály1
Elektron.přístupobsah dokumentu