Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000816697

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00081xxxx / 0008166xx / 000816697.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-244-1489-9 (brož.) : neprodejné
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT339.138
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoKotíková, Halina, 1957-
Názvové údajeZáklady marketingu / Halina Kotíková, Jaroslav Zlámal
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006
Údaje fyz.popisu77 s. : il. ; 30 cm
Edice-jiná formaSkripta
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro studenty UP v Olomouci
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Zlámal, Jaroslav, 1947-
VZ-KorporaceUniverzita Palackého. Filozofická fakulta
VZ-Edice-KorporaceUniverzita Palackého. Skripta
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788024414898 1. vyd. 20070313
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-005.324
Počet exemplářů2
Vydáno sev.Mor.e-xr-ol
ICO Y
Elektron.přístupobsah dokumentu