Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000820202

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00082xxxx / 0008202xx / 000820202.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.80-02-01672-6 (brož.)
Číslo nár.bibliogr.80-02-01672-6 (Český svaz vědeckotechnických společností : brož.)
072 7005 Management. Řízení
080 005.6
080 005.346
080 (035)
24500Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků : výstup z projektu podpory jakosti č. 4/4/2004 / autoři Jaroslav Nenadál ... [et al.]
260 Praha : Národní informační středisko pro podporu jakosti, 2004
Obecné poznámky98 s. : il. ; 21 cm
4901 Průvodce řízením jakosti ; 8
504 Obsahuje bibliografii
65007management jakosti
65007řízení vztahů se zákazníky
65009quality control
65009customer relationship management
655 7příručky
655 9handbooks, manuals, etc.
Osobní jm.-primár.oNenadál, Jaroslav, 1946-
PObecAntPrůvodce řízením jakosti ;
Údaj agentury ISBN[1. vyd.] 20050323
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-180.850
EXE 1